Najčešća pitanja

 

DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE U CRYPTO SHOPU PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?

Na sajtu CRYPTOSHOP je moguće plaćati karticama Visa, Master Card i Maestro. Kartice izdate od strane domaćih banaka na teritoriji Srbije za fizička lica. Poslovne kartice i kartice izdate od strane stranih banaka (izvan teritorije Srbije) nije moguće koristiti za plaćanje u Cryptoshop-u.

CRYPTOSHOP nudi mogućnost svih alternativnih mogućnosti plaćanja proizvoda:

– STANDARDNO PLAĆANJE PREKO UPLATNICE ILI INTERNET BANKARSTVA
– KRIPTOVALUTA
– DEVIZNO PLAĆANJE ZA INOSTRANE KUPCE
– KOM4PAY (u pripremi)
– IPAY (u pripremi)
– POSTFIN (u pripremi)

Želim da kupim belu tehniku. Da li dostavljate na adresu kupca?

Belu tehniku dostavljamo na adresu kupca u stambenu prostoriju.. U skladu sa trenutnom situacijom Korona virusa, kuriri dostavljaju do vrata, dakle ne ulaze u stambeni prostor. Ukoliko stanujete u soliteru, kuriri će doneti predmet na vaš sprat, ali ne ulaze u stambeni objekat.

DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?

Za sve proizvoda koji se nalaze u okviru sajta Cryptoshop-a, usluga transporta je besplatna bez obzira na cenu proizvoda.

DA LI JE ISTAKNUTA CENA NA SAJTU UKUPNA CENA KOJU PLAĆAM?

Da, istaknuta cena je ukupna cena koju plaćate za proizvod, bez sakrivenih troškova.

DOBIO SAM RAČUN BEZ PDV-A, ZAŠTO NIJE URAČUNAT PDV?

Crypto Solutions d.o.o. Begrad-Savski venac nije u sistemu PDV te ga kao takvog ne obračunava i ne iskazuje prilikom izdavanja računa kupcima.

DA LI MORAM DA SE REGISTRUJEM PRE NEGO NARUČIM PROIZVODE?

Ne, možete slobodno dodavati proizvode u košaricu i pratite upustvo za naručivanje. Prilikom zadnjeg koraka pre plaćanja popunite polja koja zahtevaju informacije za isporuku proizvoda.

DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO SVOG RAČUNA U BANCI?

Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Direktna bankovna transakcija, unesete podatke u Vaš sistem i platite. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način plaćanja Direktna bankovna transakcija, odštampate ili prepišete podatke, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa.

ŽIVIM U INOSTRANSTVU I ŽELIM DA KUPIM PROIZVOD KOD VAS, DA LI MOŽETE DA MI DOSTAVITE NA ADRESU U SRBIJI?

Da, sve što je potrebno da odaberete odgovarajući način plaćanja za Vas i mi ćemo dostaviti proizvod na željenu adresu na teritoriji Srbije. Kupci na našem sajtu mogu biti iz celog sveta, dostava je ipak ograničena na teritoriju Srbije. Uz račun za sve proizvode koji imaju garantni rok duži od zakonskog dolazi i garancija.

ŽIVIM U INOSTRANSTVU I ŽELIM DA KORISTIM USLUGU KLIKOM DO RATE. DA LI POSTOJI TAKVA MOGUĆNOST?

Da, razumemo da je dijaspora velika i upravo iz tog razloga pružićemo podršku kupovine na rate iako ste u inostranstvu. Popunite formular odnosno zahtev sa specifikacijom i mi ćemo Vam odgovoriti. Svakako, sva kupljena roba biće dostavljena na teritoriji Republike Srbije na adresu na koju Vi doznačite.

ŽIVIM U INOSTRANSTVU, POSETIĆU SRBIJU U NAREDNIH 10 DANA, DA LI MOGU DA KUPIM PROIZVOD I NAKNADNO OBAVESTIM O MESTU I ADRESU GDE ĆU BITI SMEŠTEN (HOTEL)?

Da, možemo to da učinimo za Vas. Kupovinom proizvoda obavezno ostavite napomenu da će mesto i vreme naknadno biti određeno barem 4 dana unapred. Obavezno u svom profilu ostavite tačan broj mobilnog telefona radi kontakta.

KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?

Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju Direktna bankovna transakcija, popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.

DA LI MOGU DA PROMENIM E-MAIL ADRESU U SVOM NALOGU?

E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji “Moj nalog”.

DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU UKOLIKO SAM GREŠKOM NARUČIO PROIZVOD?

Porudžbinu je moguće otkazati u prva 2 sata od momenta narudžbe. Moguće je i kasnije u zavisnosti na koji način plaćate, kada su u pitanju kriptovalute kao način plaćanja, kupac kao povraćaj sredstava dobija dinare na račun. Svaki artikal koji je greškom naručen, a već je isporučen kupac je dužan da izvrši povraćaj u dogovoru sa Cryptoshop-om na tačnu navedenu adresu. Trošak povraćaja snosi kupac.

ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?

Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani u Garanciji i reklamaciji. Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da ne primite pošiljku ili po otkrivanju oštećenog proizvoda u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas kako bi Vam poslali zamenu.

DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA U INOSTRANSTVO?

Ne, trenutno ne isporučujemo robu u inostranstvo, no ukoliko kupac insistira da mu roba bude isporučena Cryptoshop će ispostaviti dodatne troškove za takvu uslugu. Molimo Vas da pre narudžbe nas direktno kontaktirate kako bi troškovi bili poznati pre nego kupite proizvod kod nas.

ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?

Dovoljno je da izaberete željeni proizvod i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon i ostale podatke. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili. Ukoliko ne dobijete e-mail u sandučić, obavezno proverite vaš SPAM ili JUNK folder.

ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.

ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, predočite problem i zahtev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

UNEO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ”Moj Nalog”. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?

Robu koju poručite preko našeg sajta, čuvaćemo na rezervaciji 2 dana. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira ako se cena u međuvremenu promenila.

 

Vrati se na vrh